Jump to content

XxSeniorXx

Membru
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Reputation

0 Neutral

About XxSeniorXx

  • Rank
    Rookie
    Rookie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 🏋️‍♂️ salut
  2. Posted February 13 (edited) OLD.TEAMGAME.RO Evidența ban-uri | OLD Dupa acceptarea voastra ca și admin. sunteți obligați sa va faceți o evidența a ban-urilor dupa urmatorul model. în topic va treceți numele vostru ca de exemplu: Evidența banuri - XxSeniorXx Nume: IP: SteamID: Dovada și motiv: Exemplul dat de completare a model-ului.
  3. Inainte de a face o reclamatie, trebuie sa aveti in vedere urmatoarele: Reclamatiile se fac doar in cazul in care adminii abuzeaza sau se comporta inadecvat. Reclamatiile NU se fac pentru motive de genul slay/kick/ban 120 de min, exceptand cazurile in care adminul foloseste aceste comenzi fara motiv. In caz ca ati primit ban permanent pe server si considerati ca adminul nu ar avea o dovada, nu se face reclamatie, mergeti la categoria CERERI UN-BANN. Nu faceti reclamatii fara dovezi CLARE, vor fi respinse. Trebuie sa faceti un TOPIC NOU la sectiunea reclamatii. - Reclamatiile acceptate vor rezulta in avertisment sau -1 direct adminului reclamat. - Reclamatiile FARA dovezi, sau cu dovezi " copiate " din consola vor fi AUTOMAT respinse. - In topic se va mentine ON-topic-ul, orice post off-topic sau facut la caterinca de catre un alt admin, va primii un avertisment verbal. - Daca adminul reclamat NU raspunde reclamatiei in maximum 12/24 de ore SAU neavand cont pe forum, acesta va primii avertisment verbal instant ( fie ca are sau nu dovada pentru reclamatie ), urmand ca la urmatoarea reclamatie sa se lase cu -1. MODEL Nick-ul dvs: Nick-ul admin-ului: Motivul reclamatiei: Data & ora: Dovezi [ScreenShot consola]: IP: SteamID: Alte detalii:
  4. Titlu topicului va fii: [OLD] Cerere unban + nickul vostru Exemplu : [OLD] Cerere Unban Sunt.Roman Nume: IP: Steam ID: Adminul care v-a banat: Data , ora , harta: Dovezi ( se accepta print la consola / snapshot): Ai dori admin pe acest server?: Ai luat cs-ul server-ului?: ATENTIE ! 1. Cei care vor posta intr-o cerere de unban sunt ( Admini / Manageri / Fondatori / Reclamantul ) si cel care face cererea de unban. 2. Parerile lor trebuie sa fie obiective si la subiect pentru ca se va tine cont de ele, totusi, cel care i-a decizia finala va fi un |Fondator| 3. Cererile care nu respecta modelul nu vor fi luate in considerare si automat Inchise ! 4. Posturile de genul "pro ban" / "pro unban" / "l-am vazut si eu pe server si e curat" nu vor fi luate in considerare, iar acei admin de vor posta asa, vor primii avertisment, urmand ca la 3 avertismente sa primeasca -1. 5. Posturile unde demo-ul este ca dovada, adminii au obligatia de a viziona demo-ul si orice faza suspecta vede, spune runda/minutul pentru ca ceilalti admini sa fie si ei atenti. 6. Demo-ul va fi vizionat folosind " viewdemo xxx.dem " , pentru o vizionare mai usoara, putand pune pauza si a vedea minutul/runda/fazele mult mai usor. 7. Fiecare admin este OBLIGAT sa se uite la demo si sa isi dea cu parerea. 8. Pentru cei ce fac cererea ca nu stiau ca au ( cfg-uri in cs de care nu stiau - alias-uri etc. sunt rugati sa descarce cs-ul dat de server: https://www.top-boost.ro/cs ) Exemplu de post : " Am vizionat demo-ul, o singura faza de wall mi se pare suspecta ( de wall sau aim, mentionati ) in minutul 2:34 pe lung cand iese fix pe el, neuitandu-se altundeva " urmat de parerea voastra, PRO sau CONTRA unban.
  5. Staff-ul OLD recrutează admini maturi, care pot fi activi. Gradul primit la început este MODERATOR > SUPER-MODERATOR Cerințele impuse de Echipa-OLD sunt următoarele : Să citiți REGULAMENTUL serverului Minimul necesar pentru obtinerea acces-ului este de 15h [ore]. Completarea modelului se face in intregime, fara abateri de la campurile impuse, in mod contrar cererea va fi respinsa, * TeamSpeak3 Obligatoriu [TS.TEAMGAME.RO Canalul OLD] info: Să nu aveti antecedente pe server (limbaj vulgar, banuri primite, etc.) Să aveți minim de 14 ani. Să nu dețineți pe alte accese pe alt servere. Dacă stii că nu ai activitate pe server nu mai posta, nu ne face să pierdem timp degeaba cu tine. În cazul în care cererea dumneavoastră a fost acceptată, trebuie să aveți în vedere următoarele: Sa va mențineți activitatea pe server/forum/teamspeak Pe server trebuie sa fii dispus sa stai cateva ore din moment ce ai primit admin. Când veți fi acceptați veți primi pe TeamSpeak3, Parola de la Admin's ONLY, si veți fi adaugat in grupul nostru de WhatsApp Model cerere admin: Numele tau real: Numele de pe CS: Câți ani ai?: Obiectivul tau?: Timp dedicat pentru activitate: Experienta ca si admin (Si de cand joci counter-strike).: Care este motivul pentru care aplici ca si admin?: Esti pregatit mental sa primesti aceasta functie?: Cum te vezi pe tine? (Descrie-te): Ai citit regulamentul nostru? (Cuvant cheie).: --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nota* Dacă nu respectați cerințele impuse de noi, o sa fiți respinsi din start, toate cererile se fac în cadrul acestui topic! EN: NORTH OLD staff recruit mature, active administrators. The grade received at the beginning is SUPER-MODERATOR/ADMINISTRATOR. The requirements imposed by Team-OLD are the following: Read the server RULES The minimum required to obtain access is 15h [hours]. Completion of the model is done in full, without deviations from the required fields, otherwise the request will be rejected, * TeamSpeak3 Required [TS.DARKCS.RO North Channel] info: Spoiler ( This topic is for informational purposes, where you can find all the information about admins and how to manage the server. So it is very important to know what is here. Our (leadership) goal is not to have as many admins as possible. But to have mature admins in what they do, able to understand what is required of them and friendly with his colleagues. We're not looking for robots to stay on the server non-stop. We are looking for those people who are trying to stand out in a pleasant way (it's about your behavior on the server). We do not want admins who provoke quarrels or hatred of other colleagues. Regardless of your age, we want you to cooperate with your colleagues and understand when you are told you are wrong. ) Do not have a history on the server (vulgar language, money received, etc.) Be at least years old. Do not have other accesses on other servers. If you know that you don't have activity on the mail only server, don't waste our time with you. If your request has been accepted, you need to consider the following: Keep your activity on the server / forum / teamspeak You must have been willing to stay on the server for a few hours since you received admin. When you are accepted you will receive on TeamSpeak3, the Password from Admin's ONLY, and you will be added to our WhatsApp group Admin application template: Your real name: Name on CS: How old are you?: Your goal ?: Dedicated time for activity: Experience as an admin (And since you play counter-strike): What is the reason for applying as a moderator ?: Are you mentally ready to receive this position ?: How do you see yourself? (Description): Have you read our rules? (Key word): -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------- Note* If you do not comply with the requirements imposed by us, you will be rejected from the start, all requests are made within this topic!
  6. Salutare, incepand de azi toti cei care fac parte din echipa noastra vor trebui sa isi lase numarul de whatsapp in privat la unul dintre cei mentionati mai jos ca sa fie adaugati in grup. De ce e nevoie de asta? Comunicare mai buna; Se va putea anunta mult mai repede o schimbare/problema/intrebare; In caz de e nevoie de vreo dovada de ban avem unde sa va gasim s.a.m.d. Prezența obligatorie! cei ce sunt deja in grup nu trebuie sa lase reply, doar cei ce nu sunt vor scrie prezent, dupa care vor trimite un mesaj cum am mentionat mai sus la unul din membrii urmatori:
  7. Regulament intern OLD [ REGULAMENT ADMINI ] I . Schimbarea hartii 1. NU aveti voie sa schimbati harta fara vot - Sanctiunile incep de la avertisment verbal 2. Aveti datoria de a va sfatui intre voi inainte de a da la vot - Sanctiunile incep de la avertisment verbal 3. Aveti datoria de a da la vot minim 3 harti - Sanctiunile incep de la avertisment verbal 4. Hartile din say /harti (ultimile 5 harti jucate) sunt excluse din vot (exceptie intre orele 01:00-10:00 noaptea) - Sanctiunile incep de la avertisment verbal 5. Intre orele 01:00 - 10:00 aveti datoria sa mentineti serverul popul@t folosind orice tip de harta in functie de numarul de jucatori - Sanctiunile incep de la avertisment verbal 6. Dupa intrarea programului de noapte si pana la incetarea acestuia (01:00-10:00) adminii au obligatia de a nu modifica harta ori limita de timp. Acest program consta in faptul ca incepand cu orele 01:00 hartile mentinute pe server vor fi clasice, pana la ora 04:00 cat timp este un admin activ, dupa care urmatoarea harta va fi de_dust2 pana la 11:00. Dupa ora 11/12:00 va revine dreptul la schimbarea mapei - Sanctiunile incep de la suspend 3 zile, pana la -1 la grad sau chiar REMOVE) 7. Votul se va da doar în ultimele 10 minute, nu 15, nu 20, ci ultimele 10 minute - Sanctiunile incep de la avertisment verbal 8. După ora 23:00 hărţile awp sunt excluse din vot - Sanctiunile incep de la suspendarea accesului. II . Folosirea comenzilor 1. NU aveti voie sa injurati pe chat-ul public say/say_team - Incalcarea regulii se sanctioneaza incepand de la -1 grad 2. NU aveti voie sa dati ban fara a prezenta si motivul - Se sanctioneaza incepand de la -1 grad 3. Adminii nu au voie sa dea kick dupa ora 01:00 nici unui jucator / admin pe motiv de afk, doar daca vrea sa intre un alt jucator - coleg. - Sanctiunile incep de la avertisment verbal / suspend / -1 grad 4. Schimbarea de nick a persoanelor care au nume prea lung/vulgar/caractere ~@#%&.^$ se face in OLD.TEAMGAME.RO sau orice alt nume executand comanda amx_nick in consola - Sanctiunile pentru indiferenta incep de la avertisment verbal 5. Banlist-ul este obligatoriu pe acest server, fiecare admin trebuie sa detina banlist si sa posteze acolo toate banurile date, in post este obligatorie si dovada. - Sanctiunile incep de la avertisment verbal III . Banuri temporare 1. Pentru a da un ban temporar folositi comanda amx_ban "nume" "timp" "motiv". 2. Se da gag persoanelor care jignesc playerii/adminii pe o perioada cuprinsa intre 3 si 29 de minute (maxim) in functie de ofensele sau ironiile in discutie. Daca da retry dupa gag se aplica ban intre 30 si 120 de minute la alegere - Sanctiunea pentru nerespectarea acestor indicatii incepe de la suspend 3 zile in cazul necorespondentei sanctiunii. IV . Banuri permanente 1. Toate banurile permanente se dau pe STEAMID / IP. Pentru a bana un jucator folositi comanda amx_ban "nume" "0" "motiv" (nu sunt obligatorii "" ghilimelele) . În cazul în care respectivul a iesit de pe server folositi comanda amx_addban nick "STEAMID SAU IP" "0" "motiv". (STEAMID-ul, trebuie sa fie neaparat între "" , în ambele cazuri) Pentru a afla STEAMID-ul folositi comanda in consola amx_last daca a iesit de pe server ). 2. Toate banurile permanente se dau cu dovada (demo sau poza). Toti adminii trebuie sa detina asupra lor o dovada timp de 14 zile, in cazul unei cereri unban/reclamații - Sanctiunile incep de la -1 grad 3. Nu dati ban pe clasa de ip - Incalcarea regulii se sanctioneaza cu REMOVE 4. Se sanctioneaza jucatorii cu ban permanent: - pentru folosirea codurilor de orice tip. - daca a fost banat in trecut si sunteti siguri ca este acelasi jucator. - injurii grave la adresa Staff-ului si serverului OLD. 5. Fiecare admin are obligaţia de a aplica comanda de ban doar dacă dovada îi aparţine. Este înterzis cererea de ban altui admin (excepţie face gradul de Fondator / co-fondator.) - Sanctiunile incep de la -1 grad pentru adminul care a executat comanda. V. Nickname & amx_say. 1. Este interzis sa jucati cu alt nume decat cel pe care aveti acces. Sunt acceptate doar nick-urile unde identitatea voastra poate fii recunoscuta cu usurinta de catre ceilalti admini - Sanctiunile in astfel de cazuri incep de la suspend de 1 zi/3 zile 2. Este interzis ca adminii sa foloseasca amx_say/csay/tsay in interes propriu - Sanctiunile incep de la avertisment verbal 3. Comanda amx_say se foloseste de maxim 3 ori consecutiv - Sanctiunile incep de la avertisment verbal. VI. Date login (Nume admin si parola) 1. Este interzis sa dati mai departe datele dvs de acces, respectiv nick/pass - steam - Incalcarea regulii se sanctioneaza cu REMOVE 2. Este interzis sa trimiteti mai departe cfg-ul vostru altor persoane, nu inaintea de a verifica/elimina in prealabil orice linie de setinfo _pw din acesta. Poate contine datele voastre de acces. 3. In cazul in care v-ati uitat datele de login si nu mai aveti mesajul trimis cu datele accesului, solicitati retrimiterea lor unui Fondator. 4. Fondatorii / Co-Fondatorii cu acces FTP au interdictie de a divulga datele personale de login sau parole server/forum altui admin indiferent de gradul acestuia sau altor persoane, acestea fiind trimise in exclusivitate prin PM persoanelor de drept - Incalcarea regulii se sanctioneaza cu REMOVE. VII. Activitatea adminilor 1. Adminii au datoria sa aiba cont pe forum si sa fie activi pe server 2. Adminii au datoria de a se informa referitor la conditiile serverului (regulament, pluginuri, instiintari). Dezinformarea adminilor se sanctioneaza cu suspend / avertisment verbal / remove. 3. Adminii au obligatia de a prealua pozele pe un site de poze [www.imgur.com - www.postimage.com]. In cazul in care playerul nu reuseste sa puna pozele vor fi puse si pe forum, la Cereri unban - Sanctiunile incep de la avertisment verbal VIII. Incalcare regulament 1. NU abuzati de admin - Incalcarea regulii se sanctioneaza conform sistemului de sanctiuni 2. Adminii trebuie sa fie impartiali si sa pastreze un joc cat mai liber si placut - Sanctiunile pentru favorizare incep de la -1 grad 3. Trebuie sa fiti un exemplu pentru ceilalti jucatori! 4. Sunt interzise atacurile de orice natura intre admini. Nu va faceti singuri dreptate, prezentati dovezi fondator-ului/co-fondatorului - Incalcarea regulii se sanctioneaza incepand de la -1 grad 5. Folosirea comenzilor intre voi, adminii, este strict interzisa - Incalcarea regulii se sanctioneaza incepand de la -1 6. Sunt de acord sa citesc cel putin 1 data pe zi forumul. 7. FELICITARI! Ai avut buna initiativa de a citi regulamentul si esti la un pas de a deveni admin. Mai e putin! 8. In intervalul 01-10 nu se da kick la boti, indiferent de numarul de jucatori existenti pe server - Incalcarea regulii se sanctioneaza incepand de la -1 9. Adminii au obligatia sa pastreze un limbaj decent, atat pe forum, cat si pe server, inclusiv CHAT-ul public cat si CHAT-ul adminilor - Sanctiunile incep de la avertisment verbal. 10. Daca un admin se retrage si doreste sa revina in staff, va primi gradul Super-Moderator/Administrator indiferent de gradul pe care l-a avut! [Depinzand de persoana in cauza si de gradul care l-a avut inainte] 11. Sunteti obligati sa stati pe TeamSpeak-ul nostru (TS.TEAMGAME.RO - Canalul OLD) Cat timp sunteti admini la noi, E important sa retineti cand intrati pe server intrati si pe TeamSpeak! - Sanctiunile fiind avertisment verbal - suspend IX. Drepturi 1. Adminii au dreptul la informare. 2. Adminii au dreptul la libera exprimare. 3. Adminii au dreptul la libera alegere. C|_|v@nt ch3ie: OLD.REG (Se raspunde cu acesta la intrebarea "Ai citit regulamentul?" din cadrul cererilor de admin). X. Obligatii 1. Daca un jucator va sesizeaza sa va uitati pe cineva deoarece pretinde ca are coduri, aveti obligatia sa va faceti datoria de admin si sa va uitati pe cel anuntat! - Sanctiunile incep de la avertisment verbal 2. Respectati-va colegii si playerii de pe server. 3. In cazul in care ai o problema si lipsesti de pe server o perioada mai mare de 5/6 zile, anunti pe forum la sectiunea "Zona Administrativa" -> Absente / Retrageri. Altfel veti fi sanctionati daca nu aduceti la cunostinta. 4. Urmati sfaturile/indicatiile adminilor mai mari in grad. 5. Mentinerea unei atmosfere cat mai placute pe server si un joc corect. 6. Sunteti obligati sa raspundeti cererilor de unban / reclamații aduse dvs [voua] pe forum, in termen de maxim 24 h - Incalcarea regulii se sanctioneaza incepand cu un avertisment verbal si terminand cu -1/suspend/remove 7. Adminii cu grad mai mare sau adminii mai vechi au obligatia de a ajuta adminul nou si de a-i explica ce are de facut daca acesta are unele probleme. Nu sariti pe el si nu criticati pentru ca nimeni nu se naste invatat! 8. Adminii nu au voie sa mai ceara explicatii pentru comenzile folosite de colegi sub nici o forma si in nici un caz gradelor "Owner/Fondator" - Veniti cu dovezile la un Fondator printr-un mesaj privat in caz de probleme cu orice admin - Sanctiunile incep de la avertisment verbal/-1/suspend. 9. Daca suspectati un admin de cod, nu provocati discutii in mod direct sau indirect pe server/forum si nu executati comenzi asupra lui. Sunteti obligati sa aduceti o dovada clara impotriva adminului respectiv, (demo) si cautati un fondator sa-l analizeze! 10. Adminii au dreptul sa se intereseze de parola de la staff only si sa verifice sectiunea periodic. (Pentru parola scrie /pass pe server) XI. Altele 1.Indiferenta manifestata de orice admin se sanctioneaza incepand de la avertisment verbal pana la REMOVE. 2.In cazul in care un Fondator intra pe server si sesizeaza jucatori codati si admini online care se joaca efectiv neavand interesul de a curata serverul, toti cei prezenti pe server sunt sanctionati cu avertisment verbal / suspend / - 1 grad. 3.In cazul in care un Fondator/Co-fondator solicita ajutor in verificarea playerilor sau da directive adminilor pe server care sunt legate de activitatea si conduita lor iar acestia nu le respecta igorandu-le sau contestandu-le, sanctiunile incep sa curga de la avertisment verbal in cazul in care nu se incadreaza la alta sanctiune din sistemul de sanctiuni. 4.Regulamentul este valabil pentru absolut toata lumea, fara exceptie! 5.WarGods-ul este interzis! Adminii au obligația de a fii activi zilnic , de a aduce lume noua aici și a face reclama la server! Maririle în grad vor fi date doar de către fondatorii serverului când aceștia consideră că ești un admin capabil de gradul pe care va urma să îl deții! Deciziile luate de aceștia nu se discută atat în privința adminului cât și în privința serverului! OLD, Best regards! - Team OLD.TEAMGAME.RO - Acest regulament este impus de catre echipa noastra! [ Regulament playeri ] Este interzis limbajul obscen , injuriile sau jignirile la adresa adminilor sau mai ales a altor playeri pe server. Dacă ați primit primit gag pe server este interzis de a stresa adminii prin say_team@! (avertisment/ban 10 min) Dacă aveți gag pe server este de preferat să așteptați să treacă timpul gag-ului și să nu dați retry. (ban 120 de min) Playerii nu au voie cu nick-uri care conțin injurii, obscenități, jigniri (la adresa playerilor, adminilor sau la adresa serverului) , reclame de orice fel , site-uri cu conținut obscen, sau orice derivatii ale acestora. (kick/ban 20 de min) Sunt strict interzise reclamele la servere , forum-uri de cs sau site-uri cu continut obscen! ( avertisment / kick/ban temporar/ban permanent) Este strict interzisă folosirea codurilor sau programelor „ajutătoare sau Cfg-urilor” pe server . (ban permanent) Jucătorii carora li s-au făcut poze sunt obligați să dea pozele adminului pentru a fi verificate. (avertisment/ ban permanent). Se recomanda ca pozele să fie urcate pe www.imgur.com/upload și link-ul să ajungă adminului ori pe server ori pe teamspeak! Jucătorii verificați de către admini au obligația de a răspunde pozitiv cererii adminului de a-i verifica Pc-ul de coduri doar dacă acesta deține gradul de watcher sau deține gradul de fondator pe server! Anunțarea codaților de catre alți jucători se face cu say_team @ mesaj sau apasați tasta U și începeți mesajul cu @! Este interzis să folosiți chat-ul general pentru anunțarea codaților (cel mai probabil veți primi gag) ! Dacă ați anunțat un codat și adminul de pe server nu ia măsuri el are obligatia de a vă anunța că playerul joacă curat iar dacă acest lucru nu se întâmplă aveți tot dreptul de a face o reclamație pe forum adminului respectiv. Pe hărțile cu bomba Teroriștii trebuie să încerce să pună bomba fiind interzisă staționarea în bază pe timp indelungat. CT sunt liberi să atace sau să păzească locurile unde se pune bomba și să facă tot posibilul să o dezamorseze dacă aceasta este pusă. Pe hărțile cu Ostatici CT trebuie să încerce să salveze ostaticii fiind interzisă camparea pe un timp mai lung. Teroristii sunt liberi să atace sau să păzească ostaticii. Pe acest tip de mape este strict interzisă eliminarea ostaticilor ! (se sanctioneaza prin avertisment/ slay/kick/ban 30 min). Este strict interzisă utilizarea comenzii „retry” în timpul aceleiasi runde. Exista /resetscore! Cererile de orice fel se depun pe forum și nu pe server Nu stresați adminii cu fel și fel de cereri (doar dacă aceștia vor să vă ajute ) înainte de a vizita forumul! Este strict interzis să vă urcați pe texturile hărților , pe harta de_cbble este interzis accesul în turnul mare de la tero! Este strict interzis să te folosești de doublejump pentru a ajunge în locuri greu accesibile vizual sau pe mapă! (sanctiunile incep de la slay) Este interzis să stați afk/spectator mai mult de 10 minute. (dacă cumva doriți să stați mai mult anunțați adminul și el vă va spune dacă se poate sau nu).
×
  • Create New...