• Thanks 1
Jump to content

SpawN.

SpawN
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

SpawN. last won the day on November 27 2023

SpawN. had the most liked content!

5 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

SpawN.'s Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • Collaborator
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated
  • First Post

Recent Badges

3

Reputation

  1. https://discord.gg/typelame
  2. SpawN.

    cerere dns cs_go

    ACCEPTAT ! T/C LASA MI CATEGORIILE AICI !
  3. ACCEPTAT ! T/C
  4. Prenume: Bogdan Stefan Vârsta: 20 Locație: Bucuresti Ocupație: sa ies pe afara si sa ma joc fifa =))) Hobby-uri și pasiuni: Sa ma joc pe PS5 Modalitate de contact: teamspeak 3 , discord , wapp 😉 si steam Cum ai aflat de TEAMGAME.RO?:- O poză cu tine (opțional): acum barosane pun Acordă o notă comunitații - Alte detalii:
  5. Welcome my brother !
  6. DNS dorit ( nume.teamgame.ro ) : IP server : Firma unde este găzduit serverul : Mod de joc : Modalitate de contact : Link gametracker : Categorii dorite:
  7. Atribuțiile gradelor comunității Founders = Oamenii care au fondat comunitatea NightForce.ro și au drepturi depline asupra tuturor deciziilor in ceea ce priveste comunitatea. Administrators = Administratorii care se ocupă de buna functionare a forumului NightForce.ro(staff, organizare, etc). Super-Moderator = Moderatorii ce moderează tot forumul și se ocupă de buna purtare a utilizatorilor. Moderator = Moderatorii ce moderează o singură secțiune și se ocupă de buna functionare a acelei secțiuni. Designers = Designerii ce se ocupă de secțiun Design. Manager Server = Managerii care sunt afiliați cu NightForce.ro și au un server sau mai multe în comunitate. Staff Mix = Cel sau cei care se ocupă de proiectul Mix-Area al comunității. Watchers = Oamenii care se ocupă cu verificările la MIX-uri și nu numai. Premium = Utilizatorii ce au achiziționat gradul "Premium" sau l-au obținut prin diferite acțiuni beneficiare comunității. Membru = Utilizatorii simpli, fără niciun grup atribuit.
  8. CERINȚE: !!! Titlul topicului trebuie să fie [LCS] Cerere grad - Numele vostru , EX: [NF] Cerere grad - maic !!! Vechime pe Forum: Utilizatorul trebuie să fie membru activ al forumului timp de cel puțin 1 saptamana Acest lucru asigură că utilizatorul este familiarizat cu regulile forumului. Contribuție Activă: Utilizatorul trebuie să aibă un număr minim de postări sau comentarii ( 100 postări ). Aceste postări trebuie să fie constructive și să contribuie la discuțiile pe forum. (NU SPAM) Reputație Pozitivă: Utilizatorul nu trebuie să aibă niciun avertisment sau sancțiune recentă. De asemenea, ar trebui să aibă un număr minim de "like-uri" sau aprecieri pentru postările sale. Competențe Necesare: În funcție de gradul pentru care aplică, utilizatorul poate avea nevoie de anumite competențe sau experiență. De exemplu, pentru a deveni moderator, ar putea fi nevoie de experiență în gestionarea unei comunități. Cerere Formală: Utilizatorul trebuie să depună o cerere formală pentru gradul dorit. Cererea ar trebui să includă motivele pentru care utilizatorul dorește gradul și de ce crede că este calificat. Revizuire și Aprobare: Cererea va fi revizuită de către un fondator sau administrator. Ei au dreptul la decizia finală. Perioada de Probă: Dacă cererea este aprobată, utilizatorul poate fi supus unei perioade de probă înainte de a primi gradul complet. Respectarea Regulilor Forumului: Toți utilizatorii care aplică pentru un grad trebuie să se angajeze să respecte în continuare toate regulile și politicile forumului. MODEL: Nume: Nickname: Vârstă: De ce dorești să aplici pentru acest grad?: Ce sectiune dorești spre moderare?: Ce îmbunătătiri poti aduce sectiunii moderate?: Explică activitatea ta pe forum și sectiune din ultima vreme: Ești conștient că vei fi pus într-o perioadă de probă, iar dacă nu te vei descurca riști să fii suspendat? Ești recomandat de cineva din comunitate? : Alte precizări : Poti intra pe teamspeak la ședinte? :
  9. MODEL: Prenume: Vârsta: Locație: Ocupație: Hobby-uri și pasiuni: Modalitate de contact: Cum ai aflat de TEAMGAME.RO?: O poză cu tine (opțional): Acordă o notă comunitații Alte detalii: CERINȚE: Titlurile subiectelor trebuie să fie sub forma: “Prezentare X” ( X = numele tau.). Nu raspundeți la propiile prezentări cu: (ms, bv, etc..).
  10. Bine aţi venit în Comunitatea TEAMGAME ROMANIA! În momentul înregistrării se consideră că aţi citit acest regulament şi sunteţi 100% de acord cu cele scrise aici. Dacă sunteţi deja înregistrat în momentul afişării regulamentului, acţiunea de a posta în continuare înseamnă o acceptare tacită a conţinutului său, indiferent că l-aţi citit sau nu. TeamGame este un forum destinat tuturor categoriilor de useri (gameri, celor care fac parte din lumea IT&C, oamenilor care vor să dezvolte o conversaţie civilizată pe diverse teme de cultură şi ştiinţă, artă şi umor, etc.). Discuţiile care nu reuşesc să se încadreze în limitele bunului simţ şi a celor 7 ani de acasă nu sunt agreate de conducerea forumului, inclusiv cele din mesajele private. Moderatorii diferitelor secţiuni au obligaţia să respecte acest deziderat şi prin urmare deţin dreptul de a închide sau de a şterge orice discuţie paralelă. Se consideră că utilizarea avertismentelor şi a explicaţiilor este utilă, în speranţa că anumite atitudini / erori de exprimare vor fi corectate în viitor. Este recomandată folosirea opţiunii "Search" pentru a vedea dacă subiectul pe care doriţi să îl dezbateţi sub forma iniţierii unui nou topic nu a fost deja discutat. Nu sunt permise folosirea unui limbaj necivilizat, aberant, discuţiile gen IRC, reply-urile monosilabice gen "da", "lol", "asa e" etc., promovarea pirateriei software şi scrierea de mesaje care contravin legislaţiei în vigoare. Dorim ca fiecare user al acestui forum să fie protejat de actualul regulament, în consecinţă, funcţia/naţionalitatea/rasa/vârsta utilizatorului asaltat de injurii nu contează, urmând ca scandalagiul să suporte consecinţele. Fiecare user este responsabil de ceea ce scrie, conducerea acestui forum nu îşi asumă responsabilitatea privind opiniile dumneavoastră. Faptul că un user are o părere diferită, bine argumentată şi exprimată, nu denotă lipsă de respect faţă de interlocutarii săi şi parerile acestora. Sunt interzise subiectele de discuţie care prin esenţa lor sunt menite să producă scandal - atât iniţiatorii lor, cât şi cei care se prind în acest "joc" vor fi sancţionaţi foarte drastic. Nu se acceptă clonele. Nu se consideră o clonă un nou cont făcut de un user al cărui vechi cont a fost şters. Dacă un user este banat/suspendat şi creează un cont pe care îl foloseşte pentru a ocoli respectiva sancţiune, ambele conturi vor fi şterse. Această regulă este retroactivă. Avatarele, custom title, semnăturile şi nick-urile nu trebuie să aibă tentă antisemită, rasistă, pornografică sau de o violenţă excesivă. Mesajul lor nu trebuie să producă orice fel de confuzie între calitatea de user şi moderator/administrator sau să încalce legile în vigoare ale ţării nostre. Aceste precizări nu sunt limitative - ne rezervăm dreptul de a introduce în viitor şi alte restricţii în funcţiie de situatiile ce vor apărea. Nick-urile userilor nu se pot schimba mai des de 30 de zile, DOAR userii cu un minim de 50 de postări pot face o astfel de cerere, link aici. Pe lângă acest regulament, este indicat să se citească şi regulamentele secţiunilor în care se doreşte începerea activităţii. Pe acest forum se postează doar în limba română sau engleză. Regulamentul de utilizare a forumului este bazat pe câteva reguli de bun simţ, însă, în funcţie de infracţiunea comisă se pot aplica diferite sancţiuni, pentru cei care nu reuşesc să se încadreze în cei şapte ani de acasă. SANCŢIUNI: 1. Off Topic - avertisment scris la prima abatere, urmat de 1 puncte warn si se va suspenda dreptul de a maj posta pe o perioada de o zi. 2. Limbajul gen IRC - avertisment scris la prima abatere, urmat de 1 puncte warn si se va suspenda dreptul de a mai posta pe o perioada de o zi. 3. Nerespectarea regulilor de postare - 2 puncte warn, urmat de suspend 0 zi. 4. Avatare, semnături, nume, etc. în neconcordanţă cu regulamentul - avertisment scris, urmat de 1 puncte warn, la 4 warn-uri suspend o zi. 5. Limbaj necorespunzător (vulgar, obscen) - 4 puncte warn, urmat de BAN PERMANENT! 6. Atac la persoană - Suspend o zi sau BAN PERMANENT în funcţie de situaţie. 7. Jigniri - Avertisment verbal + 1 warn, daca acesta continua se ofera 4 puncte warn sau BAN PERMANENT in functie de situatie. 8. Warez - BAN permanent. 9. Reclamă / Spam - BAN permanent. 10. Crearea mai multor conturi - BAN permanent. 11.Spam-ul intr-un interval de 10 minute cu peste 20 posturi se sanctioneaza cu warn. Pentru o mai bună înţelegere a acestui sistem, ţinem să precizăm anumite definiţii ale unor infracţiuni ce se regăsesc în lista de mai sus: - Limbaj gen IRC - Folosirea de prescurtări specifice discuţiilor de pe IRC ("k" în loc de "ca", "p" în loc de "pe", "bn" în loc de "bine" etc...), pocirea intenţionată a unor cuvinte ("eo" în loc de "eu" etc...), folosirea aşa zisului limbaj Hacker ("534|2(|-|" în loc de "search", "n0rM4L" în loc de "normal" etc...). - Nerespectarea regulilor de postare- .[Cuvant cheie: TG513] Încălcarea regulilor de postare specifice unei anumite secţiuni a forumului. Tot în această categorie intră şi postarea în altă limbă faţă de cele specificate în regulment(română şi engleză), discuţiile contradictorii între admini, legate de adminarea pe servere, purtate in altă parte decât ADMINS ONLY, cât şi nerespectarea unor reguli temporare, cum ar fi continuarea unor discuţii pe o anumită temă cu toate că un Administrator / Moderator a interzis acest lucru. - Atac la persoană - Folosirea de expresii / remarci care din principiu jignesc un anumit utilizator de pe forum (sau un grup de utilizatori), chiar dacă nu este făcut în mod direct. - Jigniri - Jignirea unui alt membru sau a mai multor membrii de pe forum, nu neapărat folosind un limbaj vulgar sau cuvinte obscene. - Warez - Promovarea pirateriei software şi scrierea de mesaje care contravin legislaţiei în vigoare. - Crearea mai multor conturi- Crearea de useri, în special pentru a ocoli o sancţiune. Pedeapsa este aplicata userului "original", conturile fiind şterse. REGULAMENT MODERATORI: 1. REGULĂ DE BAZĂ: Regulile utilizatorilor nu sunt excluse pentru moderatori! Se vor aplica aceleaşi pedepse, iar dacă se va repeta, se va ajunge la retragerea dreptului de moderator pe acest forum. 2. Odată ce primiţi moderator pe acest forum, sunteţi de acord să menţineţi ordinea, iar dacă este cazul, să sancţionaţi, cu înştiinţarea unui Administrator înainte, alţi membri. 3. Nu abuzaţi de accesul pe care îl aveţi şi nu daţi warning-uri decât în cazul în care a fost încălcat regulamentul. 4. De fiecare dată când daţi un warn unui utilizator, aveţi obligaţia de a îi indica motivul, Atenţie NU se dă warn fără dovadă ! risc de suspendare a gradului. 5. Moderatorii trebuie să aibă un limbaj / comportament civilizat faţă de utilizatorii forum-ului, nu cu un aer de superioritate. 6. Dacă un moderator lipseşte nemotivat mai mult de doua saptamani, va primi remove. 7. Acumularea a 3 warning-uri duce la retragerea accesului de moderator. 8. Moderatorii sunt obligaţi să închidă topicurile care încalcă flagrant regulamentul. 9. Când închideţi un topic, trebuie să explicaţi clar şi argumentat motivul, reply-urile de gen TC nu sunt acceptate. 10.Orice reclama este sanctionata cu ban permanent. 11. Moderatorii închid topicuri DOAR în categoriile lor, nu în cele destinate adminilor sau în ale altor colegi. ORICE SANCŢIUNE SE ACORDĂ PE BAZĂ DE DOVADĂ ŞI CU ANUNŢAREA UNUI ADMINISTRATOR ! *Pentru orice neregulă sau plângere, trebuie să vă exprimaţi nemulţumirile, într-un mod civilizat la secţiunea Reclamatii staff forum. REGULAMENT CHAT:: 1. Nu aveţi voie să faceţi reclamă la alte site-uri. (BAN PERMANENT pe chat) 2. Este interzis folosirea unui limbaj trivial, vulgar, cât şi insultarea utilizatorilor de pe chat. (BAN doua zile pe chat) 3. Să nu depaşiţi mai mult de 4 rânduri consecutive. (Avertisment verbal + stergerea mesajelor si BAN o zi pe chat) 4. Să nu folosiţi CAPS LOCK de mai multe ori la rând când scrieţi în chat, pentru a nu strica aspectul. (Avertisment verbal + stergerea mesajelor si BAN o zi pe chat) 5. În chat, nu este permisă postarea cu BBcode-uri de orice fel. (culori, img, spoiler, etc), excepţie fac DOAR Ownerii şi Administratorii, care pot folosi această metodă pentru a anunţa de o mare importanţă / urgenţă. (Avertisment verbal + stergerea mesajului si BAN pe chat o zi) 7. Scrieţi o idee într-o propoziţie / frază, nu se acceptă "rândul şi cuvântul". (Avertisment verbal + stergerea mesajelor) Administratorii acestui forum îşi rezervă dreptul de a modifica acest regulament periodic, deci vă sugerăm să îl verificaţi zilnic.
×
×
  • Create New...